Forum Ty Breizh Clan =BZH=
 
 Forum Ty Breizh Clan =BZH=  Section Vietcong  Les rencontres de match 

 OEW scrim

Nouveau sujet   Répondre
 
Bas de pagePages : 1  
OEW_VROD
Blaireau
3 messages postés
   Posté le 29-04-2009 à 19:12:13   Voir le profil de OEW_VROD (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à OEW_VROD   

Hello Mates(BZH)

Vrod here wanting to thank you for your participation on our COD4 RSM mod server.Would like to challenge =BZH= to a friendly scim next month on our server and hope some of you may have some interest.Please visit our forums @ oewteam.com and we'll attempt to set a time and date where all who would like to join can participate......ty again and good fraggin' with you......V-rod

--------------------
OEW_VROD
Blaireau
3 messages postés
   Posté le 29-04-2009 à 19:19:54   Voir le profil de OEW_VROD (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à OEW_VROD   

Sorry if I posted this on the wrong thread....
Le_renard
Oui, je joue sur un portable ... avec vista !
Bouffon dégénéré
Le_renard
162 messages postés
   Posté le 29-04-2009 à 20:48:05   Voir le profil de Le_renard (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à Le_renard   

Euh va falloir contacter les derniers survivors de cod 4 pour cette histoire là. D'ailleur je pense sérieusement me le (re)procurer d'ici le mois de juin, avis aux amateurs.

--------------------
OEW_VROD
Blaireau
3 messages postés
   Posté le 30-04-2009 à 05:17:13   Voir le profil de OEW_VROD (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à OEW_VROD   

I don't speak french so I'm having a hard time understanding you..so sorry...V

--------------------
Le_renard
Oui, je joue sur un portable ... avec vista !
Bouffon dégénéré
Le_renard
162 messages postés
   Posté le 30-04-2009 à 15:39:44   Voir le profil de Le_renard (Offline)   Répondre à ce message   Envoyer un message privé à Le_renard   

lol sry. Its that we dont play a lot cod4 in the team. Just a few of us are but we don't see them a lot on Teamspeak or on the Forum.
So i said we should contact them for your message

--------------------
Haut de pagePages : 1  
 
 Forum Ty Breizh Clan =BZH=  Section Vietcong  Les rencontres de match  OEW scrimNouveau sujet   Répondre
 
Identification rapide :         
 
Divers
Imprimer ce sujet
Aller à :   
 
créer forum